WOT cz.18 o mały włos

Na filmach akcji oglądamy samo życie 😉 , jak to ostatnim desperackim skokiem, nad płonącym stołem główny bohater unika śmieci, za nim wybuchy, pociski świszczą mu nad głową, a jemu została ostatnia kula w pistolecie, który oczywiście  leży trzy metry dalej, bo go wcześniej stracił w walce wręcz.  W ostatniej chwili przed upadkiem wywija się jak gąsienica, chwyta za leżącego gnata i ze swojej armaty zabija czterech gości, trzech rykoszetem a ostatniego kula wywraca spektakularnie na jakąś kupę pudeł. Przez cały czas łuska w zwolnionym tempie tańczy w blasku płomieni.

Fajne? Pewnie, że tak, takie akcje przecież są najlepsze! To jest rozrywka, a nie jakieś tam nudne dokumenty, czy na faktach autentycznych 😉 – przecież to mamy na co dzień.

Ostatnio w WOT dodano nową francuską linię czołgów, która własnie badam, jestem przy BDR G1 B

francja
Bitwa o mały włos, przetrwałem, został mi jeden, dosłownie jeden punkcik energii, życia, tego czegoś, ten włos, który spowodował, że dojechałem. To jak podać słomkę topielcowi pod lodem yyyyy… wdech ratujący sytuację, to jak złapanie się małym palcem skalnej półki, pod którą jest rzeka z krokodylami, takie rzeczy się po prostu dzieją!, to dowód, że walczyć trzeba do końca 😉

Jeszcze taka ciekawostka.

W grze po wejściu na medale można sprawdzić, jakie są dostępne wszelakie wyróżnienia i za co. Jest w medalach epickich coś takiego, z czym się jeszcze nie spotkałem, tzn. u żadnego gracza tego nie widziałem. Prawdziwy hardkor. Jak widać niektóre osiągnięcia, (a jest ich więcej) są teoretycznie awykonalne. Jak go zdobędę dam znać 😉

medal-fadina

A jakie jest Twoje zdanie?

