Sounds of music

Dawno już nic muzycznego nie wrzucałem. Aby nie wyszła taka popierdółkowa zapchaj dziura rzeknę słów kilka 🙂

Podobno muzyka łagodzi obyczaje, i coś w tym jest na rzeczy. Słuchanie muzyki działa najlepiej ze wszystkich znanych mi sposobów na dołek (no ok, antydepy są lepsze ale skutki uboczne ich działania, brrrrr…)

Oczywiście taka muzyka musi mieć w sobie coś co słuchający będzie w stanie poczuć. I tutaj żegnam lekcje muzyki które uważam w moim przypadku za totalną stratę czasu 🙂

Moja znajomość muzyki jako przedmiotu ogranicza się do tego że jest pięciolinia na której skaczą nutki niby małe wesołe kutasiki. Do-Re-Mi-Fa-So-La-Si czy jakoś tak, ale co i gdzie narysować to już zbyt wiele 🙂 A i jest jeszcze klucz wiolinowy czy jakoś tak 🙂

Dlatego nie będę tutaj analizował utworów, pisał o tym jak zajebiście jest zagrane to czy tamto ponieważ jestem chyba najmniej kompetentną osobą oprócz głuchych aby się w takie analizy bawić. Będzie to takie sobie pisanie 🙂

A więc aby nie nudzić na początek pierwsza porcja muzy. I nie nie będzie Disco Polo, nie musisz się Arturze martwić, na Disco Polo trzeba się czuć w pewien szczególny sposób a to mi raczej na razie nie grozi.

Oczywiście to że ja dane kawałki czuję nie znaczy że ktoś inny też je poczuje. Różnimy się od siebie i tak samo różni się to co nas napędza.

Na początek weźmiemy zespół Skillet.

Zespół gra muzykę klasyfikowaną jako Christian Rock/Metal. Pełno pozytywnych wartości w niezłej oprawie. Poziom dosyć wyrównany (porównując w obrębie danych płyt), może nie bardzo bogaty ale i nie monotonny. Da się spokojnie bez zmęczenia przesłuchać całą płytę 🙂

 

Jeżeli Wam się podoba bez trudu znajdziecie więcej 🙂 Na dzisiaj wystarczy. Szczęśliwego Nowego Roku 🙂

One thought on “Sounds of music

A jakie jest Twoje zdanie?

