Złe ptaki

lepsze złe ptaki
niż żywot nijaki
niż robić mimikę
ot tak – pod publikę
gdy dręczy cię wkurw
to co myślisz mów
bo lepsza złość szczera
niż uśmiech frajera
a gościnność ślepa
gorsza jest od cepa
.

 

Grałem i widziałem.

Bajki och te bajki, lubię je i tyle🙂, chociaż po ostatniej, filmowej porażce, gdzie wszystko dla mnie było udawane, nijakie jakieś, chała jakich mało – chodzi o Alvin i wiewiórki: Wielka wyprawa (chyba się jeszcze nigdy tak w kinie nie wynudziłem) to postanowiłem sobie, że rozważniej będę dobierał animowanych towarzyszy, i mniej sugerował się ocenami w sieci.

I tak własnie ostatnio, mało co z synem do „sprzeczki”😉 nie doszło, on chciał iść na Angry Birds a ja próbowałem go sprytnie przekonać do Bardzo Fajnego Giganta. Nie udało mi się i bardzo dobrze🙂

Patrzyłem z góry, jak to człowiek ma czasami zakodowane, że „wie lepiej” spisałem tę produkcję na straty, no bo cóż może być ciekawego w ptakach na podstawie gry, która się już tak przejadła. Przecież DFG musi być lepszy, przecież to Spielberg i w ogóle. Giganta jeszcze nie widziałem, ale złe opierzone są świetne, niosą przesłanie i dobry humor.

Polecam!🙂

One thought on “Złe ptaki

A jakie jest Twoje zdanie?

