Reklamy WoT

Arszu uraczył nas cyklem poradnikowym o World of Tanks. Ja gram tylko trochę, na telefonie gra mi się średnio fajnie a laptop nie spełnia nawet 10% minimalnych wymagań więc mogę zapomnieć. I tak sobie dzisiaj szukałem po Youtube jakichś ciekawostek i wpadły mi w oko reklamy tejże gry. Jest ich całkiem sporo więc może te które mi się najbardziej spodobały zamieszczę.

Ta jest fajnie zrealizowana.

To jest reklama TV ale jako iż nie oglądam telewizji to nawet nie wiem czy u nas coś takiego szło czy nie.

A tu rozwalająca mnie wersja japońska.

I na koniec piosenka dla Arszu🙂

2 thoughts on “Reklamy WoT

  1. Hehehehe🙂 wychodzi na to że moje biwy japońskim ANKO interpretowałem dobrze😉 aż sobie zagram tym czołgiem. Reklamy spoko, dzięki za ten wpis, dobry motywator😛

A jakie jest Twoje zdanie?

