Muza meduza :)

Dawno oj dawno Yearmix`a nie słuchałem, ogólnie mam z muzyka poważne zaległości, ostatnio tylko radio, w sumie dwie stacje, Bielsko i Antyradio  i czasami coś tam po falach przelecę jak za dużo i „głupio” gadają🙂

Te Yearmix`y zawsze mi się  podobały, 99, i 2001 najbardziej w pamięć zapadły, a skończyłem na 2000 którymś tam tak, że kilkanaście godzin słuchania od najnowszego wstecz będzie.

Aha dzięki za wizyty i polubienia moich postów, jak się zaloguję to tu mi taka gwiazdeczka się pokazuje kto co i jak🙂

No i miłego słuchania, sam też dopiero zacznę, słuchawki i jazda zobaczymy co to🙂

 

 

A jakie jest Twoje zdanie?

