Test zabawa z autokomentarzem :)

Jest taka strona TUTAJ

Popularna głównie na  fejsie. Tę powszechną formę zabawy postanowiłem przetestować na sobie. W końcu nic nie jest tak dobre, jak eksperyment na żywym organizmie😉. Na ile te testy są wiarygodne, czort wie, ale moim zdaniem z nimi jest jak z pogodą, coś tam na siłę wywnioskować można, a i tak słońce czy opady są niezależne od pogodynek. Psychologiem nie jestem, w swoim życiu przeczytałem jedną, dosłownie jedną książkę w tej tematyce, (nie licząc artykułów prasowych i internetu) zaraz wychylę szyję, żeby zerknąć na półkę, co to było? A jakiś P. Lauster Świadomość samego siebie.

Starałem się z pełnym zaangażowaniem i szczerością odpowiadać, na pytania których zazwyczaj jest 10 na test, no ale zawsze musi się trafić jakieś jedno, lub dwa trefne gdzie żadna odpowiedź nie pasuje, a opcji pomiń brak. Coś kliknąć trzeba. Albo dziwne twory w stylu „Co byś w tym momencie chciał robić” odp. 1 bla, 2 bla ,3 bla 4 siedzieć na kanapie 5 być na łonie natury, no kuźwa! Przecież wiadomo, że teraz jak plucha a ja piję kawę kanapka a jakbym rozwiązywał latem o 15:00 to nad wodą. Czy to ma jakiś wpływ na wynik? Nieważne… W końcu chodzi o dobrą zabawę i o jakiś wpis na bloga, bo na razie w głowie na nowe posty posucha.

Wybrałem kilka ciekawszych i zabawnych wg. mnie tematów, pod każdym wynikiem moje krótkie przemyślenia. Tak że drodzy czytelnicy poznajcie prawdziwe oblicze współtworzącego tego bloga arszu😉

Test 1Czy jesteś źle ocenianym filozofem?
Ciekawe czy są tutaj tylko dwie odpowiedzi? Tak/Nie? Ha! przecież samo zadanie tego pytania świadczy o tym, że jestem źle ocenianym filozofem hahaha! Ale faktycznie w wiele rzeczy wątpię, bywam krytyczny – podoba mi się ten wynik.

Test 2 Czy jesteś szalony?
Eeeee tam myślałem, że wyjdzie mi bardziej zwariowany wynik, faktycznie w życiu codziennym bywam zbyt rozsądny i poukładany co czasem przeszkadza, ale, ale… ma tez bardzo duże plusy, za to w kulturze kino, komiksy gry, szukam totalnej odskoczni i pełny luz czasem najbardziej zwariowane historie są najlepsze, w tej materii można się intelektualnie wyżyć, dobrze mi z tym, tak trzymać!

Test 3 – Do jakiej pracy zostałeś dokładnie przeznaczony?
Bomba już się projektuje, dla Tomka, bo on chciał być dyktatorem tylko mu brakuje siły argumentu, a raczej argumentu siły, ten test już kiedyś robiłem i wyszedł inaczej, za pierwszym razem miałem TAKI WYNIK – dlatego czytajcie MOJE EBOOKI, tam są prawdziwe fajerwerki😉

Test 4 – Jaki jest twój duchowy dar?
Taaa… zaraz odpalę jakiś Word Of Tanks i przejmując dowodzenie zrobię rozpierduchę z pełną odpowiedzialnością za swoje czyny a w konsekwencji cały zebrany złom sprzedam na pobliskim skupisku. Na swoim podwórku mogę być panem, a kto nie jest?, albo królem Arturem. Jednak na razie muszę się zadowolić dowodzeniem statkiem kosmicznym – też fajnie.

Test 5 – Kto jest twoją bratnią duszą?
Buhahaha zaś to samo! Ten też kiedyś robiłem, normalnie ta kobieta mnie prześladuje! Help! Ja chcę innego kanclerza, może być taki nie obrażę się.

260px-Palpatine07

Jeszcze jakim premierem zostanę. Jakbym znał sprechen deutsch to bym zadzwonił do koleżanki hmmm. chwileczkę, chwileczkę, od czego jest google transtaror!

Buzz, summen, brummen … ich höre?

-Hallo zusammen Kolleginnen aus dem Osten haben ein zweites
-Wie Kollege?
-Arthur Ihren Traumpartner, die Sie nicht kennen?
-Ah, Sie verbinden Sie es nicht, ich schlief auf dem rechten Ohr und hatte immer noch -Alpträume …
-Wahrscheinlich haben Sie hatte einen Traum über Flüchtlinge, oder eine erotische hehe 
-Oh, haben Sie, alles in einen Witz zu drehen, und ich habe so viel in meinem Kopf …
-Keine Sorge, Angela kommt ein Bier, ein paar Dinge zu bestimmen wird, etwas neu zu begrenzen, oder wir kommen Deutschland Polnisch hehe – Scherz, vergessen Sie nicht, Koffer!
-Okay, ich fühle mich eingeladen, ich nehme zwei
-Oh, ich fühle mich, der Fall ist wirklich ernst
-Nun …

Test 6 – Jaki naprawdę jestem?
Fakt! – buty sam se pastuję! a zawodowo? może trochę się zgadza, zazwyczaj sam robię swoją robotę nikt mnie nie opiernicza, ani specjalnie kontroluje to dobrze.  A pomysły i wizje na przyszłość mam. Wynik optymistyczny.

Test 7 – Jakie jest, twoje wzrokowe IQ.
Też mi nowina jestem wzrokowcem, bo jestem facetem co w tym zaskakującego?, zaczyna mnie to trochę nudzić trzeba wybrać jakieś ciekawsze tematy.

Test 8 – Jakim jesteś wampirem?
Hahaha nawet podobny z twarzy. Jeszcze raz bo chcę Drakulę! Podejrzewam co należy wybrać, żeby wyszedł Drakula ale obiecałem Wam prawdziwe odpowiedzi dlatego tym razem klikałem inne które też od bidy mogłyby pasować oto wynik oj …tam! Jakiś budyń w majtach wyszedł.

Test 9 – Kim się stajesz, gdy się wściekasz
I co to kuźwa ma być!? Jak tu się nie zdenerwować😉 Bez komentarza…

Test 10 – Jaka jest twoja moc?
Hehehe…  Dzisiaj pójdę do banku.

Jak widać przy tych cudach na kiju można nieźle się rozerwać, zleciała bita godzinka, wpisik jest, a na koniec coś ekstra specjalnie dla Tomka. Musze go trochę sprowokować, wbić szpilkę i rozruszać, on zawsze opowiada takie niestworzone historie że to niby władcą piekieł jest i co najgorsze to jego poletko. Dlatego proponuję mu zrobić  QUIZ świętości.

To co mi wyszło zostawiam na razie dla siebie, zobaczymy czy kolega chociaż się ze mną zrówna.😀

 

 

 

4 thoughts on “Test zabawa z autokomentarzem :)

  1. Post był tu kilka dni temu ale trafił do kosza ze względu na dyskotekę linków, krzaczył się, były błędy. Trochę się nad tym nasiedziałem to mi szkoda wpisu, teraz powinno być OK🙂

    pnk. 5 po polskiemu powinien brzmieć tak:

    Bzzz, bzzz, bzzz… słucham?

    -Cześć tu kolega ze wschodu masz sekundę
    -Jaki kolega?
    -Artur twoja bratnia dusza co nie poznajesz?
    -Aaa to ty nie skojarzyłam, spałam na prawym uchu i jeszcze miałam jakieś koszmary…
    -Pewnie miałaś sen o uchodźcach, albo jakiś erotyk hehe…
    -Oj ty to musisz wszystko obracać w żart, a ja mam tyle spraw na głowie…
    -Się nie przejmuj, Angela przyjedź na piwko to ustalimy parę spraw, granicę trochę -poprzestawiamy, albo przyłączymy Niemcy do Polski hehe – żartowałem, nie zapomnij walizki!
    -Dobra czuję się zaproszona, zabiorę dwie.
    -Oj to czuję, sprawa jest naprawdę poważna
    No…

    Jakiś dialog dla zabawy napisać trzeba było a po wrzuceniu na tłumacza jak widać wyszły bzdury🙂

  2. Szacowny kolego🙂

    Zachęcony twymi chorymi wynikami, oraz żądny władzy okazania Ci, słudze memu niewiernemu, skrawka mego pokręconego ja (w sumie dobrze skręcony skrawek po rozkręceniu może zająć kilka hektarów ale co tam) postanowiłem przeprowadzić na sobie tą odrażającą próbę😀

    Test #01 Tutaj chyba jest tylko jedna odpowiedź🙂

    Test #02 Powiedzmy sobie szczerze. To jest jakaś ustawka😀

    Test #03 No! Już się bałem. Może być🙂

    Test #04 Kpina w żywe oczy z moi😦 Przeca jo bym taką rozwydrzoną gówniarzerię to zabił na drugiej lekcji😉

    Test #05 Niestety z Charlim to jedynie u jakiegoś medium mógłbym pogadać🙂

    Test #06 Się zgadza. Z tą empatią to może nie przesadzajmy, ale jak to mówią „Know Your enemy”😀

    Test #07 Skandal! Zaniżono mi wynik! Żądam rozstrzelania kierownika tej imprezy!

    Test #08 Noooooo!🙂 Ale i tak chciałem być z Buffy😦

    Test #09 Czy mi się wydawało, czy mówiłeś coś szanowny kolego że nie podoba Ci się mój gust muzyczny…..😀

    Test #10 Się wie🙂

  3. Ale Tomek j a chciałem żebyś ty mi zrobił test 11 ten QUIZ co jest podlinkowany, on jest specjalnie dla ciebie, a tyś całość przeleciał, ale przejrzałem i w paru miejscach miałem ubaw – nawet mnie zaskoczyłeś🙂

  4. Nie zauważyłem bo nie było na czerwono i nie migało😀

    Zaraz się nim zajmę.

    I voila.

    Tylko jak wyczaić linka, hmmm.

    Może tak🙂



A jakie jest Twoje zdanie?

