Spaghetti Carbonara

Witam serdecznie po długiej nieobecności🙂 Dzisiaj w ramach treningu paluszków delikatny wpis dla Arszu🙂 Będą to moje propozycje z tematu piosenki włoskiej, no chyba że nie rozróżnię hiszpańskiego od włoskiego🙂 Ale to już sorry memory😛

Na początek jednak malutka szpieczka. Jako iż Arszu wrzucił klasykę Italo Disco czyli Albano i Rominę Power i raczył napisać że muzyczka jest spoko to sobie użyję🙂 Z nurtu bardzo popularnego Italo Disco rozkwitło Disco Polo tak więc drogi panie kolego rokujesz pan nadzieję na to iż pewnego dnia zajedziesz pan do pracy swą Corsą a z głośników będą leciały „Majteczki w kropeczki”😀 Trzymam kciuki😀

A oto moje propozycje :

Na początek Anna Tatangelo. Jak dla mnie rewelacja. A znam już od dosyć dawna.

 

I kilka innych🙂

2 thoughts on “Spaghetti Carbonara

  1. 😀

    moje propozycje zdecydowanie lepsze, Ciebie tylko teledyski ratują🙂 w 3 jest spiderman ale tylko na chwile i dobrze że ma maskę przez którą nic nie słyszy bo by uciekł, jakby się dowiedział w jakiej piosence występuje😉 w ostatniej jest komiks i inny zamaskowany gość jak widzisz każdy kto ma jakiś wyrobiony gust woli się ukrywać nawet w twoich propozycjach😛 , pierwszą zaliczam do udanych (musiałbym posłuchać jej więcej) ale chwileczkę chwileczkę… ktoś mi wcześniej zarzucał zbytni liryzm😀

    a w moim samochodzie to prędzej sam bez majtek pojadę🙂 i o ile mi czasami słoń na ucho nadepnie to Tobie już dawno po łepetynie coś takiego przeleciało🙂

A jakie jest Twoje zdanie?

