Sport

Czy tu było kiedyś coś o sporcie? Nie przypominam sobie, a przecież powinno.

Uprawianiem sportu przez innych to ja się zawsze średnio interesowałem, jasne, główne imprezy w miarę możliwości się śledzi jak mistrzostwa świata, olimpiady oraz wydarzenia, o których przez przypadek się dowiem. Próbowałem kiedyś też swoich sił w zakładach bukmacherskich, to był krótki epizod, bo o ile można na tym coś dorobić, o tyle naprawdę na temat sportu trzeba dużo wiedzieć, szybko przekonałem się, że to nie dla mnie.

Znacznie lepiej wygląda sytuacja z aktywnością własną, jedną z nich jest rower🙂

.

DSCF2445

.

Kupiłem  go jako nowy i ma już jakieś 18lat, przez tak długi okres niejeden kumpel może nawalić, kobieta zdenerwować, pogoda rozczarować, chomik zdechnąć, zegarek stanąć, a rybka utopić się w akwarium, ale nie ta maszyna! Ona mnie nigdy nie zawiodła!

Przez ostatnie trzy sezony sprzęt leżakował i trzymam go już chyba tylko z sentymentu. Chętnie go wymienię na bardziej praktyczny, co zapewne uczynię oferty, kupna powyżej tauzena można zgłasza tu w komentarzach😛

Jeśli coś się kiedyś trenowało to potem człowieka kręci, sport to forma nałogu, który w jakiejś postaci okresowo się uaktywnia, chociażby w jedzeniu chipsów na czas. Ja jednak polecam coś, co znalazłem kiedyś na głównej stronie WP w sam raz na taki kapryśny sezon.

LINK

Te ćwiczenia miksuję, traktuję jako rozgrzewkę + parę własnych pomysłów siłowych. Wystarczy 3, max 4 razy w tygodniu (oczywiście w miarę wolnego czasu, i pory roku) po 40 – 60min.Koszt praktycznie żaden tylko trochę chęci i miejsca jest potrzebne. Do tego ze dwa razy w miesiącu wypad na basen albo łyżwy i endorfinki same się produkują.

Dostałem też zachętę – filmik, z którego korzysta ktoś inny, miałem to wypróbować, ale odpuściłem, wolę większy dynamizm no i jak się czuję za bardzo „kwadratowy” do takich wygibasów, to już wolę na trzepaku powisieć🙂

.

.

A serio,chociaż są to bardzo dobre ćwiczenia to dla mnie trochę zbyt nudne, mimo wszystko też je polecam bo na pewno warto.

.

 

One thought on “Sport

  1. No ja z Karolinka.rozciągam się kiedy tylko mogę 😊 A następnie różnie. Albo zestaw na L-S albo jakieś kardio. Od wiosny może zacznę biegać znów. Ale luty marzec spróbuję na siłkę się wybrać i zobaczymy jak będzie.

A jakie jest Twoje zdanie?

