Wpis którego nie było

Wpis miał być, a przynajmniej obiecałem Arszu na facebooku że będzie.

Sprawa jednak w miarę pisania się skomplikowała.

Miał więc być wpis dotyczący uchodźców i tego co się w Polsce dzieje w temacie. Miały być tabele, wyciągi prawne, wyliczenia. Porównanie sytuacji z resztą europy, ale także z sytuacją w USA. W sumie to nawet większość już była napisana🙂

Jednak w międzyczasie niski poziom „dyskusji” i wszelakich postów uległ dalszej degradacji, stwierdziłem że pisanie czegokolwiek nie ma sensu🙂 Zresztą Arszu by na mnie krzyczał w pracy😛

Tak więc zamiast długiego analitycznego wpisu będzie cytat🙂

Ciasnota umysłowa, brak wyobraźni i nietolerancja są jak pasożyty. Zmieniają właściciela, zmieniają kształt i żyją wiecznie.

Haruki Murakami – Kafka nad morzem

Tytuł posta inspirowany tytułem filmu🙂

2 thoughts on “Wpis którego nie było

  1. Trudno mi się wypowiadać na temat którego nie ma🙂 W sumie szczerze mówiąc nawet nie wiem czy bym się dał wciągnąć w dyskusję, po prostu już mi się „przejadło” to jak i ogólna polityka muszę od tego odpocząć trochę, zresztą teraz żyję już Festiwalem Komiksów w Łodzi ;D Znowu po kieszeni mnie szarpnie🙂 A Murakami którym mnie zaraziłeś jak nic ratuje twój wpis tak że nie będę krzyczał🙂 (chociaż nie mam pojęci o co ci chodzi😀

  2. Porozmawialiśmy w pracy więc wiesz o co mi chodzi.

    Dla niezorientowanych, nie jestem za bezkrytycznym przyjmowaniem uchodźców, ale ludziom trzeba pomóc, oczywiście zachowując ostrożność. Zachód europy i USA popełniły mnóstwo oczywistych błędów których jeśli się uniknie można zabezpieczyć własne interesy. Dokładnie to, co pokazałeś mi wczoraj w Angorze (chodzi o wywiad).

Możliwość komentowania jest wyłączona.