Urlop :)

Dwa lata temu popełniłem POST który zawsze jest na czasie. Tym razem w w mniejszym gronie, również kameralnie i jak zawsze przy piwku, nie koniecznie zimnym bo, przy tych temperaturach zimne koi ale już trudno go dopić schłodzone – tak się kurna w locie nagrzewa🙂 były tradycyjne szaszłyki i kiełbasa.

DSCF2177

 
Przepis banalnie posty trudno tu coś bajerować o składnikach. Najważniejsze to dobrze z finezją doprawić, dopilnować procesu grzewczego aby się równomiernie rumieniło, a potem z musztardą, keczupem lub sosem czosnkowym rozpocząć urlop🙂

DSCF2184

I chociaż w tym roku znowu ominęły mnie Seszele, Floryda oraz Ibiza z Tajlandią to grill przecież wszędzie smakuje tak samo.😀

.

.

2 thoughts on “Urlop :)

  1. Cóż mogę rzec…

    Ja urlop dopiero za miesiąc.

    Seszele są przereklamowane, Floryda to USA a w krainie Wielkiego Szatana moja noga nie postanie😛 Ibiza to taki samochód i owszem, można nim udać się na urlop ale spędzać w nim urlop to trochę zbyt odjechane😛 A Tajlandia znowuż to sex-turystyka więc sądzę iż czeka Cię poważna rozmowa z małżonką odnośnie nieczystych myśli które się od tego upału Jaśnie Panu Hrabiemu zalęgły😛

    Udanego wypoczynku🙂

  2. o Tajlandii oglądałem program z M.Wojciechowską. Dlatego podstępnie go w post wprowadziłem w myśl zasady „uderz w stół a nożyce się odezwą” i się odezwały😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.