STARY ZEGAR – tym razem o komiksach trochę inaczej

 

DSCF2035

Komiksy oprócz frajdy które dają przy czytaniu potrafią być też cenne, przykład takiego komiksu to ten Stary Zegar. Duże znaczenie ma stan w jakim znajduje się książeczka, wszystkie przetarcia, rozdzielone okładki, podklejenia itd. potrafią znacząco obniżyć ich wartość. Mój egzemplarz jest w dobrym stanie jak widać🙂 to rocznik 1957!

 

środek

 

Dla mnie jednak przede wszystkim liczy się treść. Osobiście zostawiam, zbieram tylko te najlepsze z najlepszych „dla mnie” do których wiem że będę wracał wielokrotnie. Pozostałe nie omieszkam chętnie przytulić w innych celach chociażby wymiany.🙂 Tak też stanie się prawdopodobnie z tym Starym Zegarem.

 

DSCF2038

 

Dlaczego w ogóle o tym piszę?  bo, ludzie mają przeróżne rzeczy w tym komiksy na strychach, w piwnicach, gdzieś u dzadków które podczas wiosennych czy jakiś świątecznych porządków wyrzucają do śmieci, tudzież pieca, i dla nich to są przedmioty bezwartościowe.

Dlatego drogi czytelniku jeśli jakimś cudem tu zajrzysz a i przy okazji znajdziesz u siebie, czy w rodzinie, historie obrazkowe jak np:

Stary Zegar, Tytus Romek i Atomek (chodzi głównie o pierwsze 10 ksiąg stare wydania wyd. I,II,III), Przygody Wazonika, Przygody Pancernych i Psa Szarika, Kapitan Żbik – wszystko, Koziołek matołek i Fiki Miki stare wydania najlepiej zbiorcze, Wicek i Wacek, Thorgal, Szninkiel, Komiksy wydawnictwa TM-Semic tu wszystko głównie Batmany, Spidermany, itd. itp.

To ich nie wyrzucaj! a oddaj za darmo albo odsprzedaj komuś kto będzie miał z tego radochę. Możesz śmiało nadmienić o tym tu w komentarzu, jeśli coś masz to być może się dogadamy podjedziemy jeśli będzie stosunkowo blisko i dobijemy targu.

 

Ps. do kolegi blogera R-O

jeśli to czytasz możesz polecić wpis u siebie, akurat to czym więcej ludzi przeczyta tym lepiej🙂

 

 

 

 

4 thoughts on “STARY ZEGAR – tym razem o komiksach trochę inaczej

  1. Burżuazja i dekadencja🙂

    A tak na poważnie. Hobby fajne, a że jeszcze z tego czasem grosik wpadnie to tylko plus.

    Ja na razie wpisów nie planuję. Strasznie się popieprzyło mi wiele spraw i nie mam głowy do pisania.

  2. wiem, blog jakoś się kula, bywało lepiej i gorzej ale jego przyszłość…, zwłaszcza po twoim zwolnieniu i wyjeździe (jak będziesz chciał to sam wspomnisz o tym więcej, pewno po zorganizowaniu sobie tam życia i neta:)

    u mnie trochę ostatnio zluzowało z ale na krótki okres, potem też raczej z wpisami będzie krucho.

    Czas pokaże co dalej nic na siłę. trzymaj się twardo🙂

  3. cześć,
    Mnie nie interesują komiksy, tylko zegary. Dlatego zaciekawił mnie ten komiks. czy można zapoznać się z jego treścią?

  4. cześć,

    z treścią a w jaki sposób?🙂 trzeba komiks zdobyć albo szukać gdzieś CBR`ów😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.