Smart Launcher 2 oraz 2 Pro

Reanimacja kategorii komputerowo – technologicznej🙂

Jako że i ja już mam smartfon (biedny bo biedny ale jest) myślę że w tej kategorii pojawi się kilka recenzji.

Zacznę od pierwszej rzeczy którą musiałem zmienić.

Niestety defaultowy launcher androida jest dla mnie maksymalnie nieprzejrzysty. Wszystko na kupie. Da się to niby rozwalić po ekranach ale jakoś to przerzucanie desktopów mnie nigdy nie jarało:/

Launcherów na rynku jest sporo. Większość w wersji free i płatnej. Różnice są zazwyczaj dwie. Pierwsza to wsadzanie adware do darmowej wersji, co według mnie dyskwalifikuje soft na dzień dobry (jestem w stanie strawić reklamy w apkach ale nie na desktopie). Druga to ograniczenie funkcjonalności i to jest dla mnie ok.

Przetestowałem kilka produktów, nie będę wspominał bo nie były to testy w żaden sposób obiektywne. Czasem pierwsze spojrzenie na soft powodowało jego usunięcie. Na placu boju została aplikacja Smart Launcher 2.

LINK DO WERSJI DARMOWEJ

Co mogę powiedzieć o aplikacji?

Po pierwsze okrągłe menu główne (układ flower) które mi podoba się najbardziej.

Po drugie minimalne obciążenie systemu co w przypadku ZTE KIS ma znaczenie duże🙂

Po trzecie zakładki kategorii aplikacji. Wszystko na jednym ekranie poukładane według typu.

Czysto i schludnie. Funkcjonalność ponad bajeranctwo. Dodatkowo możliwość instalowania tematów graficznych oraz ekranów blokad (wersja PRO). Wersji darmowej używałem kilka miesięcy. Jest to w zupełności wystarczająca wersja dla każdego. Wersja PRO zwiększa funkcjonalność (ale wzrost bajeranctwa jest wyższy niż funkcjonalności) ale są to rzeczy które nie każdemu mogą przypaść do gustu.

Co daje nam PRO (wybór) :

– możliwość edycji kolorów i podobnych pierdółek w tematach stylistycznych.

– Możliwość korzystania z bajeranckich ekranów blokad (u mnie się to nie sprawdza ni cholery)

– Dostęp do widgetów. Fajne ale niestety to już dodatkowe ekrany więc nie korzystam.

– Na pewno jeszcze coś🙂

Generalnie mogę polecić aplikację wszystkim.

One thought on “Smart Launcher 2 oraz 2 Pro

Możliwość komentowania jest wyłączona.