Zmiana operatora.

Zdecydowanie nie można powiedzieć o mnie iż zachowuję wierność jakiejś marce🙂

Po nieco ponad roku użytkowania telefonu w sieci PLAY nasze drogi się rozeszły. Przyczyna tego jest taka iż nagle zaczęły być problemy z dochodzeniem do mnie wiadomości.

Mam jeszcze co prawda drugi numer w PLAY z którego korzysta żona ale i on zostanie przeniesiony po skończeniu umowy MIX. Tutaj powód jest ciut inny. Otóż doładowując konto za 50 zł, przy stanie konta 0,01 zł już trzykrotnie wartość konta wynosiła tylko 36 zł.

Sorry. Nie mam zamiaru sponsorować kampanii z celebrytami.

Jako że byłem już wszędzie postanowiłem skorzystać z operatora wirtualnego.

Numer przeniosłem z łatwością wysyłając wszystko emailem. Operacja przeniesienia nie zajęła nawet 24 godzin. Nie mam obowiązku ładowania konta co określony czas. Na dodatek tanio dzwonię za granicę co ma niebanalne dla mnie znaczenie. Pakiety internetu też wypadają lepiej niż w PLAY.

Lycamobile bo o tym operatorze mowa, korzysta z nadajników sieci PLUS. Zasięg więc jest jak najbardziej w porządku. Działanie należyte. Także kontakt z BOK (via email) rozwiązywał wszystkie moje problemy bądź wątpliwości.

Pożyjemy – zobaczymy.

3 thoughts on “Zmiana operatora.

  1. ciekawe, muszę się z tym zaznajomić dopiero, też uwiązany nigdzie nie jestem to mogę zawsze przejść.

    a z tym 36zł za 50zł to mnie rozwaliłeś!

  2. No to jeszcze mały dopisek.

    Jako iż ostatnio ( w porównaniu do lat wcześniejszych) z internetu w telefonie korzystam prawie wcale, od czasu do czasu brałem sobie jakiś mały pakiet. Ponieważ za szybko się kończyły (dziwiło mnie to no ale widać osioł jestem) przerzuciłem się na pakiety 100 MB. Nie wystarczały na miesiąc ale dawało radę. Ostatni mój pakiet w PLAY to było 200 MB i wyjechałem go prawie do końca. Prawie bo jakoś przed kocem pakietu dzień czy dwa wrąbało mi pozostałe paręnaście mega.

    Teraz w Lyca też wziąłem 200 MB. Mam go już dwa tygodnie. Robię rzeczy których nigdy nie robiłem w pakiecie czyli aktualizacje i instalowanie oprogramowania ze sklepu google. I zanosi się na to że ni cholery tego nie wykorzystam.

    I tylko ciekawi mnie który operator źle liczy dane.

Możliwość komentowania jest wyłączona.