Znajomości

Potrzebowałem już któryś raz z kolei zaświadczenie o zarobkach z pracy. Gotowce z banku do wypełnienia  ostatnio się pozmieniały, jest tam dużo dziwacznych i zabawnych informacji (nawet same Panie w banku miewają z nimi problemy – czego byłem świadkiem). Po odebraniu takowego zaświadczenia patrzę co też tam w te komiczne rubryki wpisał mój pracodawca, jakież było moje zdziwienie gdy się okazało że jestem spokrewniony z chlebodawcą.

” pomiędzy pracownikiem a pracodawcą lub wystawcą zaświadczenia istnieją powiązania rodzinne (małżeństwo lub pokrewieństwo lub powinowactwo do II stopnia)

 

 

Płaca3

 

 

Na początek wyeliminowałem pokrewieństwo z osobami które wytrawiły zaświadczenie a że to bardzo duży zakład to głównym akcjonariuszem jest jeden z najbogatszych Biznesmenów, jego nazwisko też zaczyna się na literę „S” czyżby przyszywany wujek?😀 Huraaaa! W jednej sekundzie moje życie się zmieniło! W samochodzie z kolegami padały żarty że jak będę wsiadał do helikoptera to podczas wyrzucania ubrania roboczego i butów – po co mi buty na perskich dywanach  moje ciuchy będą traktowane jak ubrania Michaela Jacksona – rozrywane w locie przez byłych współpracowników,  oczywiście obiecałem że o kolegach z branży wspomnę🙂

Niestety marzenia prysły jak bańka mydlana, stało się to co podejrzewałem od początku, zwykły ludzki błąd, (wiadomo ten się nie myli co nic nie robi), ale ileż radości potrafi sprawić taka pomyłka🙂

Ech…

 

 

2 thoughts on “Znajomości

  1. Hmm….

    Jak zapewne pamiętasz, czasami miało w pracy miejsce „darcie szat”🙂

    Jeśli chcesz możemy Cię puścić w majtaskach😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.