EL Dorado PL

Naczytałem się ostatnio trochę o:

 

KREDYTACH, PRACY, MIESZKANIACH

 

W związku z powyższym myślę nad kilkoma sprawami dającymi się nawinąć na wspólną szpulkę zwaną zarabianiem i kosztami życia. Sprawa poważna a nitki kolorowe delikatne w swej materii, narażone na pęknięcia, ba sama myśl o tym że sznureczki mogą utracić połączenie generuje stres, z którego zamiast harmonii w nawijaniu może powstać kłębek – ale nerwów.

Zatem jak w tej plątaninie tym finansowym kung-fu się połapać, aby nie bać się złych wieści takich jak utrata pracy, mieszkania, spadać zawsze na cztery łapy. W świecie w którym zagrożenia typu mściwy powracający kryzys mogący ponownie uwolnić się ze smyczy i zapukać do drzwi, upomnieć się o swoje, w gospodarce w której nic nie dzieje się przypadkowo, trzeba odrzucić złudzenia że jesteśmy w stanie nią manipulować, lepiej rynek pozostawić samemu sobie i czerpać garściami z tego co jest, po prostu dać temu wiarę albo nogę🙂 do UE.

 

 

Ponieważ jestem naiwny i wierzę że w tym kraju się czegoś dorobię jak i doczekam pięknej oraz dostatniej starości to od jutra sadzę na arach brzoskwinie, one w razie nieprzewidzianych kłopotów uratują moje finanse oraz emeryturę🙂

.

6 thoughts on “EL Dorado PL

  1. Myślałem tak 20 lat i jeszcze długi spłacam. Pora pomyśleć inaczej póki na to pora. Sadź, sprzedawaj, skarbówka i tak Cię na ziemię sprowadzi😀 Proponuję od razu bimber z brzoskwiń pędzić jak beknąć to za coś konkretnego.

  2. arszu, tombula – wysyła mi od was jakieś pingi na bloga – takie coś kasuje – pewnie automat

    jak chcecie to po prostu napiszcie notkę i wstawcie linka u mnie w komentarzach dla czytelników, jak macie coś ciekawego

    zakaz linków u mnie obowiązuje spamerów, pozycjonerów – a nie autorów

  3. aha, będzie u mnie jeszcze 2-3 odcinków o weryfikacji deveoperów, pociągnę temat nieruchomości – jak macie w archiwum coś o nieruchomościach to proszę zgoscie do poleceni w tekście

    na blogu sportowym (to poza moim regularnym blogowaniem, blog zapleczowy siłowni) jest cykl militaria i męskie hobby – już miałem dwóch żołnierzy z ich przygodami – może czas na wasze (polecić, zredagować? hmm) – gdzie ten cykl o wojsku? mam tam za chwile 5 tys obserwatorów na profilach

  4. skarbówka na moje brzoskwinki?🙂

    R-O z pingami nie wiem o co chodzi, ja tam parę razy akurat dziś do Ciebie wchodziłem od nas z blogowiska i to z dwóch urządzeń może to to jakoś tam nabruździło?

    o deweloperach wiem bo śledzę to akurat, a z wojskiem to do Tomka on to pisał, ja mu tylko kibicowałem🙂. Też kiedyś mieliśmy dwóch żołnierzy ale w grze sieciowej, w sojuszu który prowadziliśmy jeden był z Poznania misjonarz jeździł po wszystkich możliwych misjach.

  5. Nic nie pingowałem. Nawet linków nie mamy jakichś u nas aby pingback szedł więc nie wiem.

    Tak Arszu n Twoje brzoskwinki a dokładnie na kasiorkę po ich sprzedaży🙂

  6. chłopaki, pełen luz, po prostu czasem się zdarza, że ktoś się na mnie z autorów śmiertelnie obraża i robi burdel, a nie wiem w czym problem, bądź po 6 miesiącach dowiaduję się, że chodzi o jakąś pierdołę, bo ktoś coś… i tak dalej…

    informuję więc:

    wypieprzam wszelkie boty, automaty, pingi, spam-backi i tak dalej – nawet tego do końca nie ogarniam – więc co mam tolerować?

    nie zmienia to faktu, że fajne blogi i artykuły z chęcią polecę /ręcznie, analogowo, klasycznie, zwał jak zwał/ i teraz mam chrapkę na te wojskowe posty🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.