Takie sobie refleksje IV

Witam ponownie. Tym razem tak na luzie🙂

Co mi się podoba w Holandii?

Na pewno domy. Praktycznie nie uświadczysz innego materiału budowlanego jak cegła. Sporadycznie dom jest pokryty tynkiem. Równie rzadko trafia się siding, pół na pół sztuczny i naturalne drewno.

Podobają mi się ich ogrody. Niesamowicie poprowadzone. Prawdopodobnie dzieło jakiejś firmy zajmującej się taką działalnością ale pewności nie mam. Niestety fotek nie natrzaskałem wiele.

Podoba mi się podejście do siebie. Holendrzy wiedzą że ich język jest dziwny. Podobno 90% zna angielski. Wydaje mi się to prawdziwe gdyż nie miałem najmniejszych problemów z porozumieniem nawet gdy pytałem o drogę pana w wieku tak na oko 70+ lat.

Podoba mi się telewizja która wspomaga naukę języka. Nie trafiłem na film z lektorem. Oryginalna ścieżka językowa plus napisy. Mój ulubiony sposób oglądania w domu🙂

Podobają mi się rozwiązania komunikacyjne ale o tym powiem w oddzielnym poście.

Mała galeria.

Linki.

Cukiernia Vermeer

Zdjęcia kościoła w google

Poniżej film prezentujący kościół od wewnątrz.