Porównanie, Test, Wybór – oferta na kartę cz.3,5

Czyli o sieci PLAY ciąg dalszy.

Udało mi się z dobrym skutkiem osiągnąć stabilność zasięgu. Po prostu zamiast tego co doradza Play  

W menu telefonu znajdź opcję ustawień sieci lub wyboru operatora i wybierz automatyczny wybór operatora.

zrobiłem dokładnie na odwrót, wybrałem konkretnego operatora z menu:

ustawienia połączeń → sieci komórkowe → operatorzy sieci → wybierz operatora sieci 

 

DSCF1061

 

 

wyszukało mi akurat tym razem (do zrobienia zdjęcia) czterech bo, raz ten PLAY jest raz nie i jak widać na fotce zamiast zaznaczyć wybieranie automatyczne trzeba zaznaczyć powiedzmy PLUS – na moment wyskoczy komunikat Rejestrowanie w PLUS a następnie Zarejestrowano w sieci, i gotowe.

Od tego momentu nawet jeśli jestem w zasięgu PLAY urządzenie korzysta tylko i wyłącznie z roamingu krajowego PLUS. I znikają problemy opisywane w poprzednim poście.

A może ktoś chce w T-mobile?

CH C E M Y!!!

A proszę bardzo pyk!, pyk!🙂

 

DSCF1063

DSCF1066

 

 

Już jestem w T-mobile, Hulaj zasięg nadajniki są moje!🙂

Tak że z PLAY można się podpinać ręcznie byleby był zasięg któregokolwiek z operatorów, w ten sposób wyciągam daleko idące wnioski iż PLAY ma najlepszy zasięg z możliwych bo, wszystkie nadajniki są „jego” u pozostałych nie wiem jak to do końca działa, (na jakiej zasadzie i czy w ogóle udostępniają sobie nadajniki?, które?, czy wszystkie? ) ale w automacie to po prostu jakoś chodzi, wkładasz kartę i już, a w PLAY musiałem się nagimnastykować żeby osiągnąć stabilność.

Dlatego podtrzymuję moją ocenę co do sieci PLAY to nadal solidny poker, w moich oczach traci strona internetowa za brak prostej wskazówki jak osiągnąć sukces, do tego dochodzi zez w związku z ceregielami które trzeba wykonać, aby ostatecznie był błysk*🙂 za świetny zasięg (zgodny z cennikiem).

CDN.