Porównanie, Test, Wybór – oferta na kartę cz.2

PLUS+

 

DSCF1041

 

Tego operatora znam, mam jeszcze starą kartę sim, wiem jak chodzi internet jak jest generalnie z zasięgiem i oswojony jestem ze stroną internetową Plusa, tak że trudno mi powiedzieć jak oceniłby jej jakość świeży użytkownik. Plus w moim regionie się sprawdza, a mieszkam w większej wiosce i głównie poruszam się po małych miasteczkach – z górami włącznie.

Ponieważ na połączenia wychodzące mam konto ważne jeszcze do początku lutego 2014r. Nie chcę zmieniać aktualnej taryfy jaką mam, zresztą po tym okresie będę się przenosił do innego operatora (o czym wspomnę w następnych częściach).

Mam dwa urządzenia na zwykłą kartę sim i drugie na micro sim. Gdybym został w Plusie chciałbym nową kartę micro sim ze starym numerem i tu przykra niespodzianka, jak pytałem w salonie to za wymianę karty muszę zapłacić ponad 12zł!. Stały klient kilkuletni ma płacić za coś takiego!? U innych to mam za darmo! Chyba że to koszt przeniesienia środków z jednej karty na drugą a nie tylko samego numeru? – (tych informacji mi nie udzielono a sam żeby o to zapytać nie pomyślałem wtedy), to już wolę zaczekać opróżnić kaskę i myk🙂

Hehehe  Reguła zapewne „wszędzie” jest taka sama że nowych klientów się łapie a starych z buta bo, do Plusa jak się numer przenosi też są fajne

bonusy🙂

Kupiłem jednak starter tej sieci za 5zł. Najpierw sprawdziłem co oni tam oferują w zakładce na kartę skupiłem się głównie na prześwietleniu oferty

 Więcej internetu i SMSów

Tankując standardowo za 50zł/90dni mam taniutkie SMSy po 9gr, (a nawet można pakiety aktywować (ale ja to za 3mc ok 70 – 200 SMS ów puszczę w tym kilka MMSów). Natomiast internet za 1zł/200MB – to malutko, przykładowo konkurencja w ramach samego doładowania 50zł daje np. 1,5Gb na cały okres ważności połączeń wychodzących i SMSy też po 9gr.

Celowo pominąłem zakładkę

Internet na Kartę

bo, za 50zł doładowania ważność konta jest na 60 dni ale to i tak lepiej niż opcja Orange Smart na kartę” 50 dni opisywana w cz.1. Musi być minimum 90 dzionków a najlepiej żeby było 120🙂

PLUS+ dla moich potrzeb po sprawdzeniu przy stole czterech pokerowych graczy to mocna kareta

Jeszcze mała dygresja teraz po przejrzeniu ofert żałuję że po macoszemu potraktowałem we wszystkich sieciach opcji Rok Ważności Konta na usługi wychodzące, może tam jakby to dobrze zbilansować poprzez uruchomienie odpowiednik pakietów internetowo SMSowych to za np. doładowanie 100 – 150zł obsłużyłbym cały rok? Czy któryś z operatorów da mi taką możliwość, kto się okaże najlepszy muszę kiedyś do tego wrócić…

CDN…

One thought on “Porównanie, Test, Wybór – oferta na kartę cz.2

  1. Co do Plusa to tylko powiem że jest to sieć mająca najwięcej skarg do UOKIK plus procesy sądowe z tymże. Generalnie Twoje dane nie są u nich bezpieczne🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.