Zagrywamy się :)

Sezon prac terenowych zamknięty. Czas nadrobić zaległości „kulturalne”🙂

.

Tombula z tego co mi wiadomo z niejakim Pixelem (kol. z roboty) zarzynają Minecraft, usilnie próbują mnie nakłonić na to coś:) ja jednak wolę, a raczej nie chcę się zbytnio angażować w tego rodzaju pożeracza czasu i uciekam w indywidualną zabawę. W ogóle gry sieciowe a co za tym idzie najczęściej zespołowe już troszkę mnie zmęczyły, nie to żeby były złe, po prostu pora przynajmniej na jakiś czas się przestawić i samemu popykać w zaległe pozycje, które też i organizacyjnie są elastyczniejsze. A jak już zaliczę co mam zaplanowane (chyba że wcześniej będzie zapowiadany koniec świata🙂 to powrócę do sieciowych oszołomów…, albo i nie🙂

W grach jestem przede wszystkim zwolennikiem grywalności! bez względu na to czy dany tytuł to nowość czy staroć na pierwszym miejscu liczy się właśnie to coś!:) , ten magnes który sprawia że, pomimo iż na gierkę nacisk wywiera postęp technologiczny, trąci już myszką strona wizualna to dana pozycja bronić się będzie dzielnie i długo a bywa że już na zawsze.

.

Myślę że właśnie do takich lepszych pozycji zaliczę GOD OF WAR który zaczyna mnie pochłaniać, jest to akurat strikte wyciskacz dla dorosłych, długo leżakował na półeczce niczym winko, i z każdym etapem nabieram smaczków. Typowej recenzji na ten temat nie będzie bo sieć jest zapchana takimi opisami, a ja dopiero zaczynam „być” Kratosem. Jednak coś czuję po kościach że cz. II będzie następna a potem Shadows of the Colossus na którego od dawna sobie zęby ostrzę. A jak się rozczaruję to nic nie szkodzi bo, to pierwszy raz?🙂

.

.

.

.

 .

.

.

Dodam że na youtube jeszcze nigdy żadnego filmiku nie wrzuciłem dlatego posiłkuje się na potrzeby posta cudzymi ogólnodostępnymi osiągnięciami.

.



One thought on “Zagrywamy się :)

  1. Taaa, po pierwsze : kolega z pracy nie z roboty

    Wyjaśnienie, do pracy ściągasz kufajkę do roboty spodnie🙂

    A po drugie fakt wczoraj siedziałem wieczorkiem przy grze, niestety musiałem nasilić kontrolę wychowawczą nad juniorem bo zaczął wykazywać skłonności socjopatyczne swego ojca😛 i trzeba było go wyprostować. Żona wraca z Anglii za 2 tygodnie więc trochę z czasem mi się ruszy🙂

    Chociaż jak sam mówisz, sezon kulturowy odżywa, też już trzy razy odpaliłem plejkę🙂 U mnie ofc Final Fantasy X

Możliwość komentowania jest wyłączona.