Fenomeny i fotografik

Widziałem wczoraj na jednym z kanałów TV historię pewnego „artysty”, który wykonuje ten oto zacny utwór: (ponad 11 mln. wyświetleń!?)

.

.

Od razu przypomniał mi się inny z międzynarodową sławą niejaki Koreańczyk (akurat ten filmik a jest ich dużo ma blisko 80 mln. wejść!)

.

.

Moje początki, wczesnej podstawówki to były jakieś CC Catch, Sabriny, Modern Talkingi, Bananaramy, rock i tego typu kapele, normalna sprawa. Natomiast nigdy, (aż do dziś😛 )  nie przepadałem za disco polo. Nie jestem też jej jakimś zagorzałym wrogiem, po prostu uważam że, okazjonalnie się sprawdza, gdzieś na zabawie, weselu, kilka razy w roku może być ale nic ponadto. Można też do tego podejść w myśl zasady „Nie ma złej muzyki tylko czasem wódki brak” ok. Gdybym jednak miał z czymś takim obcować na co dzień to byłaby to dla mnie chyba jedna z większych tortur jakie sobie mogę wyobrazić.

.

Coby nie powiedzieć o tym dziwactwie jest to swego rodzaju fenomen. I ciekawe jakie w przyszłości to w młodym pokoleniu gusta wykształtuje?🙂

.

Z jednaj strony tych „artystów” podziwiam za wykorzystanie sytuacji, luki w zapotrzebowaniu, za brak obciachu (nie za jakość!) że na takiej kaszance można się wybić, i przy okazji zarobić naprawdę dobrą kasę, tak przynajmniej wynikało z reportażu, gdzie jednocześnie naprawdę dobre zespoły to nawet piosenki w radio dostać nie mogą, albo po północy coś im się trafi ,a tu takie hiciory na miliony odsłon! Zbiorowa hipnoza czy jak? Niepojęte!. A przecież nie słucha tego jakiś plebs. Czyżby w tym szaleństwie była metoda? :)I każdy nowo powstały zespół powinien zaczynać od disco polo?, a tylko w garażu grać i ćwiczyć to co lubi, do momentu aż zdobędzie miliony fanów a potem przekwalifikuje się na własną drogę pociągając za sobą rzesze tychże fanów? Hahaha🙂

.

Gdybym miał możliwość to ogłosiłbym  CANDY na tekst disco polo, ale raz że nie mam pomysłu na nagrodę, dwa o ile odsłon na bloku jest naprawdę sporo to komentarze ograniczają się do trzech, max czterech osób i to mija się z celem. Mimo wszystko zaledwie starałem się napisać własny przebój😉 , muzykę Umc! Umc! Umc! bez problemu sam mogę sporządzić, wystarczą średnio zaawansowane instrumenty klawiszowe albo oddać pole komuś bardziej doświadczonemu, co do piosenki szukam wokalisty/ki, Tombula wchodzisz w to? zyski dzielimy fifty fifty ;D

.

.

jedna z piosenek tytuł:

FOTOGRAFIK

 

kąsek o świcie wypatrzyłem z molo

zejdę na plażę odwiedzę ich solo

żar z nieba rumieni te czekoladki

na oczach ogórki na piersiach sałatki

.

ref. dziś lubię disco

dziś będę wariatem

pstryknę fotkę

uwiecznię aparatem

Umc! Umc! Umc!

.

wychodzą z morza ociekające krople

dlaczego w bikini dlaczego nie toples

ruda blond czarna jest i piegowata

a razem mają – siedemdziesiąt dwa lata

.

dziś lubię disco

dziś będę wariatem

zrobię fotkę

uwiecznię aparatem

Umc! Umc! Umc!

.

Zdjęcia znajdą się znowu na okładce

300- seteną płytę dam jakiejś Agatce

reszta dziewczyn jeszcze musi zaczekać

tłocznia nie wyrabia ja nie mogę zwlekać

.

dziś lubię disco

dziś będę wariatem

zrobię fotkę

uwiecznię aparatem

Umc! Umc! Umc!

.

coraz krótszy dystans mnie do nich dzieli

każdej poświęcę z pięć megapikseli

mokre w słońcu włosy błyszczą jak odblaski

pośladki ukryły już w ruchome piaski

.

dziś lubię disco

dziś będę wariatem

zrobię fotkę

uwiecznię aparatem

Umc! Umc! Umc!

Itd. itp.

.

.

ale się nakręciłem tymi teledyskami, ta muza naprawdę hipnotyzuje idę posłuchać innych przebojów😀

.

.

ale tylko dziś

.

.

4 thoughts on “Fenomeny i fotografik

  1. He he rozwaliłeś mnie🙂

    Co prawda to koreańskie coś jest zdecydowanie lepsze od DP. Nie zwalczam, ale poza weselami mnie drzaźni🙂

    Co do naszej twórczości to ewentualnie na takie „Polo” się mogę zapisać🙂

  2. P.S. Wpisu dzisiaj nie będzie. Dopiero skończyłem walkę z nagrzewnicą i jeszcze muszę przed pracą się z innymi rzeczami odrobić:/

  3. tak to Koreańskie jest lepsze🙂 orginał widziało prawie 0,5 miliarda ludzia, i teledysk jest lepszy ale tam śpiewa tylko miszczunio🙂 ja jednak wybrałem ten bo bardziej mi się podoba jak jest mix.

    Możesz śpiewać ale jak ci włosy odrosną na razie nie masz się czym pochwalić to do polo idziesz, chyba że brodę będziesz miał wcześniej to do ZZ Top😉

  4. Vivaaaaaaa Las Vegas!

    Poza tym można być łysym metalem😀

    A co do liczby komentarzy to jest dobrze:) Pewnie było by więcej gdybym wyłączył konieczność rejestracji ale jako przeciwnik anonimowości w sieci nie mogę tego uczynić🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.