Metanol i inne napoje.

Witam.

Na początek przepraszam za niską aktywność niestety trochę ciężkich spraw mnie gnębi i nie mam głowy do walki z literkami. Mam nadzieję że Arszu się tu wykaże więcej jako że jest chory i powinien czasu mieć dużo.

A teraz do tematu.

Uważnie śledzę sprawę czeskiego alkoholu. Kilka rzeczy mnie ciekawi. Niektóre wręcz bardzo.

Sądząc po ofertach w sieci nie ma większego problemu z zakupem metanolu. Jednak ilość firm tym się zajmujących nie jest aż tak wielka ( w Polsce, Czech nie sprawdzałem) aby nie było możliwe znalezienie źródła metanolu. Zresztą nawet jeśli pochodził z kradzieży (stał w cysternie na bocznicy, ktoś poczuł spyryt i wio do beczek) to fakt braku, jak rozumiem dość sporej ilości metanolu powinien gdzieś wypłynąć.

Jest to oczywiście zadanie dla policji. Należy udać się pod każdy adres podany przez hurtownika i sprawdzić czy metanol jest (pobrać próbki) lub co się z nim stało (nie wiem jak w Czechach ale w Polsce mało rzeczy można zrobić z nim). Jeśli gdzieś usłyszymy „oj wylało się” to trzeba sprawę zbadać.

Jednak na razie trwa przepychanka. Polska nagłaśnia sprawę i oskarża Czechów (w końcu darmowa reklama połączona z morałem aby pić tylko państwowe gówno), ci nie pozostają dłużni, twierdząc jakoby metanol pochodził z Polski.

Ja natomiast sądzę iż obie strony chciały by aby sprawy nie było. Czesi, bo afera uderza w handel alkoholem z sąsiadami. Polacy, bo są duże szanse na to że ten metanol faktycznie był by nasz.

A ludzie nie interesują nikogo.

One thought on “Metanol i inne napoje.

  1. Ze względu na samopoczucie byłem ostatnio wyautowany z aktywności wszelakiej. Jeśli chodzi o metanol moim zdaniem ktoś kto świadomie tym handluje jako alkoholem do spożycia jest kimś w rodzaju mordercy za 20zł. A o takich zbrodniach się nieraz słyszało że, ktoś jakiegoś dziadka za parę złotych zakatował itp.

Możliwość komentowania jest wyłączona.