Rozrywka.

Każdy spędza wolny czas jak lubi.

Nie będziemy się zajmować tutaj każdą możliwością bo jest ich wiele. Zresztą trudno lubić tylko jedną formę wypoczynku (to już by była dewiacja), tak więc za każdym razem wybieramy to na co najbardziej mamy ochotę i oczywiście co w danym momencie jest możliwe.

Chcąc odpocząć można obejrzeć film, niestety z dobrym kinem coraz cieniej, a ileż razy można oglądać coś co już się widziało? Chociaż każdy ma zapewne wyjątek, ja mogę oglądać co jakiś czas Pojedynek Oszustów, w sumie przekroczyłem już 200 obejrzeń. Niestety kaseta to już przeżytek a filmu na DVD nie znalazłem.

Najczęściej jednak o ile to możliwe (a niezbyt często się to trafia) odpoczywam grając w gry. Jako gracz pokolenia ośmio-bitowców i maniak czytania książek, preferuję gry wpływające na wyobraźnię.

Swego czasu byłem maniakiem gier online, zwłaszcza wszelkiego fantasy ale niestety czasu na to trzeba mieć od groma, choć może nie idzie o czas, idzie o niemożliwość odłożenia rozgrywki. Z gier online aktualnie gram tylko w Ikariam, chociaż przyznać muszę że zastanawiam się na zakończeniem tam kariery.

Kiedyś popularną wśród oldskull’owców grą była Tibia, nawet Arszu się wciągnął🙂 Dla nieznających tematu wyjaśnienie, gra 2D w rzucie izometrycznym. Wyobraźnia wymagana. Niestety, Polacy zniszczyli wszelki możliwy fun płynący z gry. Dzisiaj jest to gra dla masochistów, no chyba że należysz do któregoś klanu PK🙂

Jest w domu PS2 i nawet udało mi się zaliczyć kilka gierek (oczywiście chodzi o kompletne przejście) ale od jakiegoś czasu nie mam w ogóle chęci na konsolę. Nawet Final Fantasy X mnie nie rusza jakoś, a dawno dawno temu w VII grałem 6 miesięcy. Ehh, starość😦

Niedawno dostałem grę Minecraft. Byłem maksymalnie sceptyczny. Jak można grać w coś zrobionego w Javie? W sumie głupie pytanie bo przecież w nic innego na telefonach się nie charatało. Pierwsze odpalenia nie poprawiły mojej oceny, ale powoli kombinując z tym co gra oferuje wsiąkłem.

Gra sama w sobie nie ma zupełnie żadnego celu. Gracz zostaje rzucony w losowo wygenerowany świat (podobno nieskończego rozmiaru) oferujący różnorodne biotopy i nieograniczone możliwości (no prawie).

Możesz być badaczem, łowcą potworów, farmerem, budowniczym, cokolwiek..

Możesz wybudować sobie przytulny domek

Lub mieć większe ambicje🙂

Postaram się jutro napisać coś więcej o samej grze.

Pozdrawiam.

6 thoughts on “Rozrywka.

  1. „…Pojedynek Oszustów, w sumie przekroczyłem już 200 obejrzeń.” – ja bym to podciągnął pod dewiację albo raczej dewastacje – kasety🙂

    a screeny prezentują się ciekawie, nie kuś! nie kuś!🙂

  2. Pingback: Minecraft w wolnym czasie. | Niecodziennik

  3. wlasnie pogralem robie w Super Maryo Chronicles

    na Archu

    na mint/ubuntu nie chcial ruszyc, a na archu pieknie smiga

    pacman -S smc

    i gitara😀

  4. Pingback: Minecraft technicznie. | Niecodziennik

Możliwość komentowania jest wyłączona.