Niezniszczalni 2

Nie omieszkam wybrać się w przyszłym tygodniu do kina, ale już dziś ostrze sobie zęby i finkę. Rękojeść z kości słoniowej na głównych bohaterach powinna zrobić wrażenie. Pytanie czy fotele to wytrzymają? czy będą wyglądały jak po meczu z pseudokibicami?

.

.

Myślę że nie gdyż, wysoka kultura wymaga trzymania fasonu, a prawdziwi dżentelmeni (a tylko tacy zapewne będą na sali kinowej) wiedzą że film ma tylko i wyłącznie rację bytu bo, sami w nim nie grają i nie muszą tego udowadniać, oni to po prostu wiedzą…

.

Mniejsza o to w części trzeciej ma być podobno Clint Eastwood ale co ja gadam? jeszcze dwójki nie widziałem a o trójce już myślę🙂 ale czy to nie jest wyznacznik tego że, warto iść do kina aby podreperować duszę i ciało?, mam nadzieję że w tym głębokim przekazie doszukam się drugiego ba! może nawet trzeciego dna!😀

.

A serio? ja po prostu lubię takie kino i tyle!  i Wam też polecam – chociaż jeszcze nie widziałem🙂

.

3 thoughts on “Niezniszczalni 2

  1. Cóż. w pierwszych „Niezniszczalnych” choreografia scen walki była niesamowita, zapewne i w kontynuacji nie będzie gorzej. A fabuła? Heh😛

    Ale nie sądzę aby udało się stworzyć drugą taką perełkę jaką była rola Arnolda w pierwszej części.

  2. Druga lepsza od pierwszej! Serio!🙂

    Brakowało mi tylko jednego publiczności! Rechotu i ich emocji. Środa na madagaskar III 4 osoby, Czartek na niezniszczalnych II 5 osób, i wątpię żeby w weekendy było lepiej bo bilety najdroższe. Normalny na 2D – 23zł a 3D – 25zł, ale może się mylę? (jak się idzie raz, dwa razy do roku to cena bez znaczenia) w tygodniu o kilka zł taniej a najkorzystniej wychodzi w tanie wtorki 2D – 15zł, 3D – 18zł to może wtedy ludziska chodzą?
    Muszę sprawdzić w okresie jesienno – zimowym będzie okazja🙂 Na smerfach jak byłem i to w południe to ze 30 osób było i kolejni czekali na następny seans ale to w OCK było, a w Cinema Planet byłem pierwszy raz i pod tym względem, braku widzów się zawiodłem:/, chociaż tłumów nie lubię, no ale to akurat film gdzie czym więcej tym lepiej🙂

    A mój przedseansowy ironiczny post się ziścił stał się faktem! bo, czy pisząc o głębokim przekazie takowego nie było? A jakże! Tomek czyż taka myśl w takim kinie nie jest zaskakująca?

    „Dlaczego ci, którzy powinni umrzeć, żyją, a ci, którzy zasługują na życie i tak bardzo chcą żyć, umierają? Jak to rozumieć? „😉

    albo wejście Chuck`a Norris`a które zaskoczyło nawet niezniszczalnych? 😀

    Polecam lepszy niż myślałem a Arnold? a dialogi…? hehehe jak obejrzysz od razu połapiesz podteksty😀 Co Ci będę zdradzał szczegóły🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.