post informacyjny :)

Mam zaszczyt poinformować że, na jednym z ciekawszych blogów zdobyłem  „brązowy medal”😉  Zważywszy na porażki i sukcesy naszych olimpijczyków, to duże osiągnięcie i związane z tym korzyści reklamowe:) dla nas – autorów ale pośrednio także dla innych.

Werdykt  tutaj, kto wie o co chodzi to po prostu wie🙂 a kto chce wiedzieć zachęcam do poczytania i zaznajomienia się z blogiem kol. R-O. Wiem że trochę to spóźniona informacja, ale jak można min. wyczytać z naszej strony startowej

Ze względu na stosunkowo wąskie okienka czasowe wiele zmian wchodzi powoli. Nie piszemy na zawody lecz dla przyjemności.

to lepiej późno niż w cale:)

podziękowania dla organizatora i jurorów, a także innych zawodników, no i Tombuli za zaprojektowanie czaderskiego banerka :) 

4 thoughts on “post informacyjny :)

  1. Gratulacje dla reprezentanta Niecodzienniku🙂

    Mimo iż miałem się dołączyć ostatecznie jednak nie wystartowałem (przyczyny znasz mniej więcej🙂 ). A bannerek mogłeś dać w sumie ten na którym byłeś Ty no ale miałeś wybór🙂

  2. Czołem RO🙂

    Serdecznie dziękujemy za przyznaną nagrodę.

    Zastanawialiśmy się ostatnio z Arszu nad skutecznością reklamy (obaj nie pokładamy w niej zbyt dużej wiary) i okazało się iż w ciągu 7 ostatnich dni ilość przekierowań od Ciebie wyniosła 30 co przy liczbie 5k wyświetleń daje skuteczność 0,6%. A przecież spora ilość z tych 30 to Twoje odwiedziny🙂 W każdym bądź razie serdeczne Bóg zapłać🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.