poezja dla uszu

3 thoughts on “poezja dla uszu

  1. Nigdy JMJ mi nie siedział, chociaż gdybym miał powiedzieć dlaczego to był bym w kropce. A tak na marginesie wrzucanie całego DVD to piractwo i zostaniesz za karę spenisowany😛

  2. Wymierzenie kary odstąpię, ktoś inny się ucieszy a nawet uzna to za nagrodę🙂 A szczerze granica pomiędzy piractwem a legalnością w sieci jest nie do ogarnięcia. Wszystko jest naciągane, przecież linkowanie muzyki, filmów dosłownie wszędzie jest powszechne – a czy legalne? Co ewentualnie z tego jest legalne?

    Ja JMJ na youtube nie wrzuciłem jeno za linkowałem, i czy w ogóle jest to jakaś różnica że wyświetla się film bezpośrednio na bogu czy zrobiłbym sposób normalny kopiuj/wklej

    dla mnie nie ma.

    Czy byłaby różnica gdyby on był wklejony w 3-ech kolejnych odcinkach jako fragmenty – ale stanowiłby całość?

    Kto „piraci”? Ja że to obejrzałem? (chociaż koncert posiadam na DVD ale aktualnie go akurat nie mam w domu:) ten kto to wstawił?, serwisy udostępniające które i tak nie są w stanie tego kontrolować?, wszyscy razem i osobno łącznie z tobą? 🙂 To wszystko jest chore!

    Jeśli uznasz że jakieś treści są nie zgodne z prawem, odrażające, lub coś w nich jest czego sobie nie życzysz to kasuj.

  3. Jako iż ostatnią machnąłem ustawę o prawach autorskich (teks ujednolicony Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) mogę z dużą dozą pewności powiedzieć że nie złamałeś nic🙂 Nasze srogie prawo de facto nie uniemożliwia nawet zrobienia kopi DVD i podzielenia się nią z innymi pod warunkiem nieosiągania korzyści majątkowej. Aczkolwiek powyższe podsumowanie może być zwodnicze.

    Poza tym jak Cię zamkną mogę przysyłać Ci paczki😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.