inwazja – z cyklu zwariowane teorie

„… każdy ma jakiegoś bzika

każdy jakieś hobby ma

a ja w domu mam chomika

kota rybki oraz psa”

.

Fasolki

.

Przyjaciele otaczają nas na każdym kroku, ale co jeśli ktoś nie lubi pupilów? Myśli sobie one są jakieś bleee..? Niech nie czuje się samotny, na pewno kogoś znajdzie, jakieś zwierzątko którego z pewnością polubi🙂, przytuli tak mocno że aż niemal wchłonie…

Wrażliwcy i arachnofobicy do spania. A kto jest przyzwyczajony do  horrorów klasy „B”  keczupu czy chociażby ataku obcych z zombiakami na czele to polecam🙂

.

.

.

Moja teoria jest następująca to nie wojny, tornada czy światowy kryzys wykończą ludzkość, ale babole w formacie XXXL. Babole które się zmutują i będą  przetaczać, rolować podziemnymi korytarzami, drążyć aż w końcu zaatakują…

.

.

.

.

koniec jest bliski, ale tylko dla nieprzewidujących i nieprzygotowanych ze słabą defensywą😉

.

4 thoughts on “inwazja – z cyklu zwariowane teorie

  1. He he he. Wijąc się niczym owsik Arszu spłodził teorię zagłady a’la Hollywood. Nie twierdzę że nie możliwe jest to co sugerujesz ale pierwszy film raczej zbyt paranoiczny. Dżdżownice nawet w Czarnobylu nei wyrosły do rozmiaru tych z Tremors, ale nie da się powiedzieć że się to jeszcze nie zdarzy🙂 Chociaż mechaniczne glizdowce z Vexille jakoś bardziej mi siedzą🙂

    @RO

    Ja to mam raczej niekonkursowe patenty ale mogę zgłosić🙂 Choć raczej poprzez Arszu bo on jako przeklęty humanista wyrazi to jezykiem zrozumiałym a nieobraźliwym🙂

  2. RO
    jak cos wymysle to do srody tym razem niech bedzie na majla podesle. Wyjatkowo z mobila pisze ale staram sie tego unikac bo gagi sie lubia robic. Czytac sie za to da w miare komfortowo:)
    aTomek niech sie nie miga i kims probuje wyslugiwac😉 cyfrant-matematyk sie znalazl

Możliwość komentowania jest wyłączona.