O braku synchronizacji i zmianie operatora telefonu.

Niestety remont się przeciągnie. A wszystko dzięki pani rejestratorce🙂 Gdy umawiałem termin do chirurga zostałem poinformowany aby stawić się na godzinę 13:00. Tak też zrobiłem. Jak się okazało lekarz przyjmuje od godziny 14:00 i o tej porze jeszcze go nie było. Było za to od groma innych pacjentów co skończyło się koniecznością oczekiwania. Z gabinetu wyszedłem o godzinie 16:00. Jest więc lipnie :( 

Na szczęście zabieg był zrobiony szybko i porządnie, po męsku. Zresztą o lekarzach w Specjalistycznej Przychodni Stomatologicznej w Wadowicach mam dobre zdanie mimo iż jestem tam okazjonalnie.

Korzystając z okazji bycia w mieście udałem się do salonu play aby dowiedzieć się o możliwość przeniesienia numeru abonamentowego Plus do Play na kartę. Od dłuższego już czasu nosiłem się z takim zamiarem, jednakże nie chciało mi się specjalnie jeździć za tym.

Za wyborem Play nie stała żadna ideologia. Po prostu za 50 zł doładowania mam aktywne konto przez 5 miesięcy. Mają również niezły pakiet internetowy do telefonów. Telefon w abonamencie nie jest atrakcyjny z wielu powodów. Najważniejszy to taki że wszystkie SMS’y specjalne jak i połączenia w roamingu czy inne cuda lecą poza abonamentem. Jest to drogie rozwiązanie.

Zresztą już ostatni telefon kupiłem za gotówkę w sklepie, teraz też mam zamiar tak uczynić gdyż jest to rozwiązanie o niebo tańsze od telefonu w „promocji”.