Oglądanie w wolnym czasie.

Z czasem trochę lipa ale jednakże czasem jest okazja rzucić na coś okiem. Niestety jak to już kiedyś stwierdziłem im wyższy rok tym większa lipa. Owszem zdarzają się filmy dobre, a czasami wręcz prawie wybitne lecz kiedyś można było obejrzeć w roku 100 filmów i trafić na 60 dobrych, gdy tymczasem na 100 filmów może jest dobrych 10 – 20.

Niekiedy film zapowiada się dobrze lecz nie ma tej iskry która mogła by go wyróżnić. Zresztą zaryzykował bym stwierdzenie iż „Wszystko już było” i teraz tylko się odgrzewa. Czasem to wychodzi, niestety częściej nie.

Jakiś czas temu Arszu namówił mnie na nową wersję Conana. Stara wersja jest świetna. Puszczam, idzie, idzie – O! Conana gra aktor którego lubię. Niestety po obejrzeniu (akurat z czasem było cienko więc oglądałem film trzy dni na cztery razy) takie jakieś mieszane uczucia. Nie powiem film dobry, efekty i fabuła ok, ale tak jakby troszkę za mało aby się wybić. Jednak film zapewne zarobił troszkę bo zły nie był.

Później wpadła mi w ręce nowa wersja The Thing. Film można obejrzeć pod warunkiem że :

  • nie oglądało się pierwszej wersji
  • oglądało się pierwszą wersją ale nic się nie pamięta

Film będący prequelem do pierwszej wersji nie jest w stanie zaskoczyć niczym. Jest dobrze zrobiony ale nie ma w nim nic, z trzymających w niepokoju niejasności pierwowzoru.

No i oglądałem jakieś SF. Ale już nawet tytułu nie wspomnę. W każdym razie wszystko w tym filmie było tak denne że po prostu lipa.

Dlatego preferuję seriale :

  • krótkie odcinki
  • długa całość (co przekłada się na jakość fabuły)
  • emocje w oczekiwaniu na kolejny odcinek
  • ogólnie🙂

Postaram się o serialach napisać jutro – pojutrze.

 

4 thoughts on “Oglądanie w wolnym czasie.

  1. Arszu namawiał cię na nową wersję Conana bo, to był pierwszy film 3D jaki obejrzałem😀, (wcześniej miały być Smerfy ale w ostateczności na 2D padło i kino lokalne). Specjalnie większą paczką wybraliśmy troszkę dalej do Bielska – Genimi Park. Tak że raz na kwartał w doborowym towarzystwie przy piwku „takie kino” musi być dobre😉.

  2. Z serialami dzisiaj nie wyrobię. A co do Conana to nie napisałem że zły ale że nie to samo co pierwowzór. Jakoś nie mogłem się przekonać, mimo iż niedoróbek nie zauważyłem.

Możliwość komentowania jest wyłączona.