nie tylko rozmowy

Postanowiłem mój wysłużony już telefon Sony – Ericsson W890i zamienić na nowy. Ilość doładowań która mnie zobowiązywała z siecią właśnie się skończyła, tak że po tych ponad 3-ech latach pora na nowość. Telefon mieć muszę, jednak na razie nie chcę wiązać się z żadnymi umowami dlatego pozostał mi zakup nowego za gotówkę. Tak że szukam, szukam🙂

Cel jest taki:

-zmieścić się najlepiej do 500zł

-w tej cenie jak najlepsze parametry (procesor, pamięć, matryca, dźwięk i inne) z kolei aparat oraz filmowanie w telefonach nigdy nie mały dla mnie specjalnego znaczenia

-pamięć zewnętrzna zbyteczna mam 2GB mikro SD – Sony ze starego telefonu, to mi wystarczy

-może być dotykowy ale nie musi

-najlepiej SonyEriocsson na tych telefonach nigdy się nie zawiodłem lub Samsung bo, nowe produkcje są ciekawe i miałem już z nimi dość styczności

-dobrze gdyby to był system Android

-jak najdłuższa gwarancja na podzespoły (przy jakości dzisiejszej elektroniki, min. też przez ograniczenia narzucone przez UE to już nikomu nie wierzę)

I tak ideałem byłby taki np. Samsung Ace jednak cena zaporowa i na telefon za gotówkę  tyle nie dam (o lepszych już nie wspominam). Widziałem dziś taki za ponad 800zł. Na Serwisach porównawczych można taniej ale z kosztami przesyłki trzeba by było z 750zł wysupłać – odpada.

Natknąłem się jednak dziś w markecie ciekawy model nad którym się zastanawiam i porównuję z innymi to Samsung GIO! Za 499zł w zestawie tylko ładowarka i kabel usb. To coś jest o ponad 40% – 60% tańsze od ACE a z wyczytanych prze zemnie informacji posiada identyczne bebechy jak i rozdzielczość matrycy. Najbardziej rozbieżne dane są co do pamięci, co serwis to b/d lub różne parametry. Jednak chodzi podobno nawet szybciej od ACE, więc tak sobie myślę może jest inaczej rozdzielona?, na korzyść GIO?. Największa jednak wada jak dla mnie to wielkość wyświetlacza, no ale za 499zł kosmosu oczekiwać nie można te 3,2 cala musi wystarczyć.

Na razie lepszego w tej cenie nie znalazłem, do tego za niewielką dopłatą możliwość przedłużenia gwarancji na kolejne lata, w standardzie tylko rok.

Tu pierwsza lepsza zbajerowana recenzja video jaką znalazłem:

Jeszcze po zapoznaniu się z kilkoma innymi recenzjami pozostanie mi z „dystansu” poczytać opinie użytkowników lub ewentualnie natrafić na coś ciekawszego do 500zł.

4 thoughts on “nie tylko rozmowy

  1. Arturze no jaki Samsung? Nie słyszałeś że to lamerstwo i biedota😛

    Marketing Apple Polska

    A tak na poważnie. Również się umowami nie mam zamiaru wiązać więcej. Nawet muszę moją mikro umowę zamienić na kartę, ale nie chce mi się za nic jechać do plusa coby mi numer przenieśli na kartę. Moje zdezelowane N95 robi wszystko co chcę więc kupno na razie mnie nie interesuje. Za to tablecik mmmm… ale może za rok się uda dopiero.

    Na Twoim miejscu jednak poszedł bym w cale. Telefon chcesz pod neta a tam te 5″ to trzeba mieć.

  2. hehe dobre:) no w końcu ktoś tym lamerem być musi żeby ktoś inny nim nie był😉

    Ty to masz wymagania, widzę że pewno byś kręcił nosem nad Galaxy S II a wiesz ile taki bajer kosztuje? Albo Note który może by Cie dopiero połechtał🙂. Bez konkretnej umowy to się mija z celem moim zdaniem. Życzę powodzenia. Bawiłem się Ace i jak dla mnie to (na dzień dzisiejszy) w zupełności wystarczający smartfon no ale co tam będziesz z lamerem dyskutował🙂

  3. Pingback: smartfon | Niecodziennik

Możliwość komentowania jest wyłączona.