medium

Staram się przeglądać wszystkie strony i blogi wskazane tutaj po lewej, i co prawda ograniczam się z ich komentowaniem (uff dużo tego a też i moja wiedza jest ograniczona:), a nawet wkluczam wpisy w przypadku Onetu. To przez ostatni post ks. Artura Stopki „Przestrzeżenie” w którym wspomina o zawirowaniach wokół ks. Natanka, o którym z kolei kiedyś coś tam słyszałem ale specjalnie się tym nie interere… postanowiłem jednak dowiedzieć się co nieco o tym kapłanie.

Tak się składa że zazwyczaj jestem spóźniony z wszelkimi nowinkami & informacjami ,ot interesuje się tym co chce w swoim czasie i rytmie. Weźmy np. takiego Harrego Pottera otóż obejrzałem wszystkie części dopiero po nakręceniu całości. Ktoś powie – tyle lat w plecy!🙂 cóż aktor jak widać się już postarzał, a ja załapałem dopiero w dużym przesunięciu czasowym co jest grane z tym Magiem. Czytanie tego sobie odpuściłem bo, jeśli już to zaglądam w bardziej „namiętne” pozycje.Sam Harry biorąc na poprawkę – czego można się po tym spodziewać i do jakiego to widza skierowane było mi się podobał, jako całość niezły. W końcu gdyby był nie teges to aż siedmiu części bym nie machnął😉.

Zapewne podobnie będzie ze słynnymi wampirami do których się przymierzam, mam zamiar dowiedzieć się czym żył, żyje, przeżył czy co tam jeszcze świat, oglądając sagę Zmierz, (i na pewno umywa się to coś do Star Wars). Jak już wspomniałem moje opóźnienie informacyjne dotyczy również ks. Natanka dlatego pierwsze wyniki w google poprowadziły mnie od razu na łono youtube.

 

 

Nie wiem do której grupy mógłbym się zaliczyć ale szacun za znajomość tak szerokiej kultury, jest i rock, są i gry, i kung – fu, wspomniane Gwiezdne Wojny oraz Harry Potter i nawet jakieś pojęcia o których nie mam pojęcia😀

Cokolwiek by nie powiedzieć o ks. Natanku to widać że jakąś pasje ma, ale może lepiej żeby sobie bloga założył i tam swoje poglądy głosił, podobnie zresztą jest z polityką w kościele nie wypada w felietonach itp. jak najbardziej. Na takim kazaniu bym się po prostu uśmiał😀 Chyba że to byłyby notoryczne wystąpienia to wtedy, z pozycji laika słuchacza można by dojść do wniosku że któraś ze stron jest rzeczywiście nawiedzona …

3 thoughts on “medium

  1. Harrego jeszcze nie obejrzałem całego. Deadly Hollows 1 i 2 czekają na kiedyś. Filmy dobre. W sumie najlepsze wrażenie robi oglądany serią. Mam smaki na książki ale to nie lada wyzwanie🙂

    Co do zmierzchów, filmy dobre ale kierunkowane na kobitki. Jedna pomijając akcenty romantyczne film prezentuje się wyśmienicie. Ciekawe podejście do wampiryzmu. Takie w stylu Anne Rice (ale wiem że nie czytałeś, ja właśnie kończę ostatnią część opowieści wampirów)

    Co do Natanka tu prezentowanego🙂 Ślonsko godka w pytkę🙂 Na resztę można by położyć lachona ale…

    No właśnie, nie bronię nikomu mieć takich a nie innych przekonań ale część z „obiektów” umiłowania Natankowego nie powinna się tutaj pojawić. Nie rozpisując się ksiądz N. dość olewająco potraktował ustalenia II Soboru Watykańskiego.

    Ot taki polski folklor, niby papież ma rację ale i tak Polacy są mądrzejsi.

    P.S. Zmierzch to prawie jak Star Wars🙂

    P.S. 2 Komp mnie wykańcza:/ Dwa dni walki ale jest światełko w tunelu chociaż musiałem poszukać dość profesjonalnego wsparcia.

    P.S. 3 Nieprawda. To zawsze ja się dowiaduję o wszystkim ostatni😦 Pewnie jak umrę też się o tym nie dowiem od razu:/

  2. no to koniecznie ten Zmierzch muszę obejrzeć, jak tak zachwalasz, przesunąć go do przodu w kolejce oglądanych filmów

    a ciekawe dlaczego o Władcy Pierścieni nic nie było? umknęło czy to po prostu tylko nieliczne przykłady🙂 ten ks. Natanek to wiedzę ma na pewno ogromną jest dr.hab. , pomyśl sobie jak dr. T zrobi habilitację, co może wyprawiać😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.