Zabawka na plus.

Przedwczoraj byłem z dzieckiem w miejscu do którego raczej nie powinno się z nim iść jeśli nasze konto jest pełne inaczej🙂 Mowa oczywiście o sklepie z zabawkami.

Zabawek pełno, oczywiście od razu odpadły zabawki dla malutkich dzieci. Następnie wszystkie markowe, reklamowane w TV graty. Bo raz że drogie a dwa że wyglądają kiepsko.

Po dobrej godzinie Kacper miał już upatrzone dwie zabawki z czego jedna odpadła od razu gdyż była raczej typowo dla dzieci około jednego roku. Drugą zabawką był laptop edukacyjny, w zależności od producenta i bajerów od 50 do 170 zł. Szczerze powiem że dał bym 300 gdyby tylko to coś miało normalny ekran. Niestety te zabawki są wyposażone w 5″ ekranik który jest po prostu badziewny.

Z braku laku próbowałem przekonać Kacpra abyśmy nie kupowali zabawki teraz tylko za jakiś czas poszli do innego sklepu. Ale rzuciło mi się nieduże pudełeczko wciśnięte za inne zabawki i praktycznie niewidoczne. Po wydostaniu go na światło dzienne ujrzałem „Mój Palmtop”.

Na szczęście (dla sprzedawcy w sumie) baterie były sprawne i mogłem poddać to coś testom. I powiem tak, nawet się nie zawahałem nad kupnem. Cena poniżej 100 zł (na necie za 56 znalazłem) wykonanie rewelacyjne. Urządzenie posiada podświetlany (można je wyłączyć) duży, dotykowy ekran. Mówi poprawnie po polsku. Głos jest wyraźny i całkiem miły. Programy edukacyjne są super dla przedszkolaka.

Urządzenie uczy rozpoznawania liter i cyfr. Pokazuje literkę, mówi co to za litera i pokazuje jak ją napisać. Kacper twardo uczy się przepisywać z ekranu do zeszytu co do tej pory było wprost niemożliwe aby go do tego nakłonić. Gry typu memory czy uzupełnianie brakujących elementów. Nauka liczenia i rozumienia cyfr. Gra typu znajdź różnice i wiele innych.

Malkontenci zapewne będą sarkać że Made in China ale to już norma. Natomiast wcale tego nie widać w wykonaniu. Nie są to zmarnowane pieniądze w moim przypadku (niespełna 5 latek), dla starszego dziecka (już uczącego się w pierwszej klasie) może być jednak zbyt proste aby go zainteresowało.

 

3 thoughts on “Zabawka na plus.

  1. widzę że zabawkę kupiłeś również pod siebie, jak zrobiłem dużego zooma, to pod jednym z tych niebieskich guziczków pisze:

    RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN
    😀

    a serio całkiem fajny edukacyjny gadżet

Możliwość komentowania jest wyłączona.