Poranna kawusia w dzień wyborów.

Jako iż wybranie tego kto przez następne lata będzie starał się mi zaszkodzić, jest czynnością wymagająca dużego wysiłku fizycznego (zmuszenie się do wyjścia z domu) jak i intelektualną (narysować krzyżyk czy ptaszka), konieczne jest wsparcie swoich szarych komórek odpowiednim specyfikiem. A że kawa z rana jak śmietana to już nie ma potrzeby szukać czegoś innego.

Sposób na pyszną kawusię i marudnych gości.

Goście czasem lubią powybrzydzać, takie autopromowanie własnego ach. Jak ich zagiąć? Zaskoczmy ich kawusią. Oczywiście żadna specjalną, to jest raczej bez sensu. Forma wykonania i podania wielokrotnie przewyższa korzyści płynące z przepłacania.

Kawusię piję i podaję w czym ktoś sobie życzy. Osobiście nie piję z filiżanek zwłaszcza tych mikro bo mnie wkurwiają:/ Lubię kubki, szklanki i duże filiżanki🙂 Kto lubi małe musi zmienić ilość składników eksperymentalnie.

Na każdą kawę sypię do jakiegoś gara 2 łyżeczki kopiaste kawy (w końcu kawa ma być mocna i aromatyczna) Zalewam odpowiednią ilością szklanek/kubków/filiżanek zimnej wody dodając co każde 4 jedną dodatkową. Teraz trzeba to zagotować (uwaga, konieczne jest pilnowanie bo to kipi gorzej niż mleko) i pogotować jeszcze z 10 minut. Rozlewamy do tego z czego pijemy i podajemy gościom. Dla tych co chcą z mlekiem zostawiamy 1/3 wolnego miejsca. Teraz jest pora na posłodzenie.

W międzyczasie podgrzewamy mleko do ok. 60*C i spieniamy takim śmiesznym pierdolniczkiem (nie drogi) dodając do mleka odpowiedni aromat. I tak śmietankowy i waniliowy dają bardzo łagodne smaki kawy. Migdałowy bardzo intensywny. Aromat w ilości 3-4 kropli. Tym spienionym mlekiem zalewamy kawusię i już goście sikają po nogach. Do tego obowiązek każdego burżuja czyli cukier brązowy. Na co dzień nie używam bo nie widzę różnicy🙂

Smacznego.

Na wyborach głosowałem na Palikota. NP niestety nie było. Postałem tam troszkę i z zasłyszanych rozmów wychodzi że Palikot miał u nas branie🙂

3 thoughts on “Poranna kawusia w dzień wyborów.

  1. Wybrałeś gościa konkretnego😉 przynajmniej spoza BANDY CZWORGA! , zresztą ja sobie obiecałem że po wyborach jak oni osiągną ponad 51% to będę stosował dla nich nowe określenie, a mianowicie FANTASTYCZNA CZWÓRKA i nawet wspólne logo im mogę wymyślić😀

    Też na NP. głosować nie mogłem i już miałem oddać głos nieważny ale zmieniłem zdanie, starałem się jednak wybrać mniejsze zło. Jest to partia:

    -z nazwą która mi się nie podoba – logo już lepsze chociaż mogliby na rumaka zamienić
    -o której nie wiele wiem, jeśli wejdą to dopiero poczytam co i jak (poza tym głosowałem po nocnej zmianie, więc na swój wybór jakby co mam usprawiedliwienie;)

    ale!?

    podkreślają że zmniejszą podatki, przynajmniej w debacie TVP to słyszałem (w której oczywiście PiS nie uczestniczył)

    w programie gospodarczym tej partii maczał palce prof. Rybiński
    http://www.rybinski.eu/?p=1986&lang=pl

    są poza BANDĄ CZWORGA!

    czyli mój głos oddałem PJN`owi

Możliwość komentowania jest wyłączona.