reakcyjnie

Chcesz się poczuć jak Lara Croft?, a może jak Indiana Jones? to kup sobie kapelusz i kawałek liny a do plecaka włóż aparat i odtrutkę bo, jest takie miejsce dawne Machu Picchu, w którym każdy zaskroniec to – ferdelance a niemal każdy budynek to zapomniane imperium Inków, baseny, flipery, huśtawki, korty….

po prostu – Kozubnik

Dziś min. w taki sposób można sobie zrekompensować te ówczesne, perskie komnaty, złote obiekty, pałace nasycone wygodami i bajkową scenerią, których i mnie jako dziecko było dane liznąć.

Ten krótki „sentymentalny” post napisałem pod wpływem notek i dyskusji u innych blogerów gdzie słowo PRL ostatnio dość często występuje, no i tak mi się przypomniało. Oby tamten ustrój nigdy nie wrócił, jednak niektóre budynki mogłyby się teleportować, nic nie miałbym przeciwko temu🙂

znalazłem ciekawy filmik porównawczy i pozwoliłem go sobie wkleić:

5 thoughts on “reakcyjnie

  1. Powiem Ci że jak widzę takie coś to mnie chce szlag trafić. Oczywiście musieli wszystko zniszczyć bo to przecież pomnik PRL’u. Nic że PRL był uznawany przez wszystkie państwa za legalną władzę w Polsce. Nawet nie potrafię oszacować skali tego marnotrawstwa. Przecież to mógł być najwspanialszy ośrodek wczasowy w Polsce. Tych wszystkich współczesnych oszołomów plujących na PRL bym ułożył na stosie, poprzekładał czarnymi pedofilami i „artystami” i palił aż by piszczało. Nie wiem jak dla innych ale nie widzę specjalnej różnicy miedzy kiedyś a dziś. Kiedyś nic nie było, dzisiaj na nic nie ma.

  2. hehehe ale pojechałeś zwłaszcza tu:

    ” Tych wszystkich współczesnych oszołomów plujących na PRL bym ułożył na stosie, poprzekładał czarnymi pedofilami i „artystami” i palił aż by piszczało”

    bez jaj:) jeśli III RP to „dom wariatów” to kiedyś za PRL był on zdecydowanie gorszy i o większym nasileniu, zawsze mogę wkleić jakąś galerie tudzież kompleks, albo współczesne saloony i skomentować

    „Tych wszystkich współczesnych oszołomów plujących na III RP…” ;D

    mnie wkurza co innego, min. to że od transformacji minęło już ponad 20 lat i po takim czasie powinno być zdecydowanie lepiej, normalniej i bogaciej niż jest dlatego tu:

    „Kiedyś nic nie było, dzisiaj na nic nie ma”

    poniekąd się z Tobą zgodzę, kiedyś była innego rodzaju chujna dziś jest innego, w ogóle to temat rzeka, można w nieskończoność se gdybać🙂

    ————————————————————

    aha Magrat poszła na onet, to albo odnośnik przekieruj albo usuń jak uważasz

  3. Każdy system władzy jest zły na swój sposób. Trudno też twierdzić iż w przypadku ustroju nie występuje klasyczny konflikt pomiędzy intencją nadawcy a intencją odbiorcy.

    Co do PRL’u to przecież można to było załatwić jak nasi sąsiedzi z południa. Szybko sprawnie i bez możliwości wyciągania haków jak to u nas zrobiono.

    Może i pojechałem ale trochę krwi by się przydało. A stosy tak ładnie płona o zmroku🙂 Chyba jestem zwolennikiem tyranii😀

    P.S. Co do Magrat to sam zdecyduj bo się udzielałeś u niej. O ile posty mi się podobały to już komentarze były strasznie sfeminizowane więc nie włączałem się do dyskusji. Mogę zmienić, mogę usunąć.

  4. To Panie Tyranie😀, zostaw Magrat, niech jest chociaż jeden kobiecy blog, coby nie było że to jakieś szowinistyczne miejsce jest. Też pewno poprzestanę na postach bo, przy tej ilości komentarzy co ona miała na onecie przeczytać to wszystko to jak przeprawa przez małpi gaj🙂

  5. Masz zaktualizowaną Magrat. Wszedłem, przeczytałem i na komentarzach padłem. Onetowy system komentarzy jest niepoważny.

Możliwość komentowania jest wyłączona.