Witaj świecie.

Blog, blog, blog.

Myśl natrętna, pełzająca po moim czerepie i nie dająca mi spokoju. „Wszyscy blogują, bloguj i ty” szepcząca mi na ucho.

Co z tego? Ja to nie wszyscy.

Może jednak coś zacznę ?

Ale o czym tu pisać?

Może na początek coś o sobie.

Urodziłem się wiosną (dokładnie w pierwszy dzień wiosny) roku pańskiego 1977. Mam więc wszelkie predyspozycje do bycia Antychrystem. Ponoć w tym roku miał on się narodzić. Zważywszy na to iż posiadam unikatową zdolność która objawia się tym że o wszelkich sprawach dowiaduję się zawsze ostatni, spore mam szanse na to że się tego nie dowiem przed śmiercią🙂

Czy mogę pisać o sobie coś więcej? Raczej nie. Kim jestem, co mnie napędza a co spowalnia będzie się można dowiedzieć z moich pisarskich ekscesów.

O ile uda mi się coś napisać😛

Tak więc witaj mi świecie!

2 thoughts on “Witaj świecie.

  1. jeśli wg. Ciebie predyspozycją do bycia antychrystem jest rok 1977 to co powiesz na to;). Rocznik 78 w tedy kiedy JP2 został papierzem na dodatek 16 kwiecień (data ur. B XVI), a jak Ci mało w 2011 JP2 być może zostanie ogłoszony świętym a ja (jeśli Bóg pozwoli) osiągnę wiek Chrystusowy. Tak że jak widzisz nie mam innej drogi niż jasna strona mocy;) ps. w wiesz że mi komp padł, i pisze z fonka tak że moje wpisy są ograniczone (do odwołania) sorki za wszelkie gagi i byki

Możliwość komentowania jest wyłączona.