Jak wyremontować łazienkę ;)

Witam po dłuższej nieobecności. Niestety nawał obowiązków sprawia że czasu na pisanie brak, a nawet jeśli jest to łapki już nie chcą klikać po klawiszach.

Kto skojarzył mordkę w tytule ten już wie że nie będzie to poradnik o tym jak łazienkę remontować. Zresztą mam o tym pojęcie o tyle o ile więc nie ma sensu abym się tu płodził z pseudo poradnikiem.

Historyjka będzie o drodze do remontu.

 Zona rozpoczęła sprzątanie łazienki. Już prawie skończyła gdy dostałem poważne pytanie:

- Ile kosztuje nowa ubikacja?

- A skąd ja mam wiedzieć. Jedź o sklepu i zobacz. A po co Ci to?

- Bo ta już jest stara.

Oki, pojechaliśmy do sklepu. Żon próbował mnie jeszcze zainteresować wyborem ale po moim stwierdzeniu że mnie to absolutnie nie interesuje i że wziął bym pierwszą z brzegu, zostałem pozostawiony w spokoju. Jeszcze chwilę później żona wykazała się zainteresowaniem czy dam radę zmienić i ile mi to zajmie i dokonała zakupu.

Niestety. Okazało się że zakup urządzenia uruchomił reakcje łańcuchową i tak oto teraz drapię ściany (było to niestety konieczne) aby ponownie przejechać gładzią i malować. Oczywiście wszystko w akordzie bo jutro po południu wesele, dzisiaj chirurg stomatolog a od niedzieli wyjazd do teściów na rocznicę.

Wnioski. Należy sprzątać samemu aby żony nie znajdywały nam ciekawych zajęć :)

Ponieważ idzie mi nieźle już się dowiedziałem że trzeba pomalować dwa pokoje :P

3 thoughts on “Jak wyremontować łazienkę ;)

  1. to powodzenia :),Ja jeśli już to uaktywnię się dopiero po EURO, a na razie muzycznie wrzuciłem, bo coś trzeba;)

  2. Przy rozsądnym poszukiwaniu wyposażenia, łazienka wcale nie musi kosztować tak dużo, sami zobaczcie to – e-inclusive.pl/ Całe mnóstwo rzeczy można kupować za małe pieniądze, najważniejsza jest szukanie. W E-inclusive udało się trafić tanie wc, umywalki i wannę, wszystko marki Koło, czyli marki solidnej.

Możliwość komentowania jest wyłączona.